FAQ

Kurýr Cena Průměrná doba dodání
GLS 89 Kč 1 – 2 pracovní dny
Zásilkovna 59 Kč v den objednání

Kurýr Cena Průměrná doba dodání
GLS 129 Kč s DPH 2 – 4 pracovní dny

Ano máme, všechny produkty jsou skladem. Zásilky předáváme přepravním společnostem do druhého pracovního dne ode dne, kdy systém označí objednávku za uhrazenou. V ostatních platebních případech se čeká na úhradu objednávky (úhradou se rozumí připsání platby na náš bankovní účet), druhý den od úhrady předáváme zásilku dopravci.

Dle zvoleného způsobu doručení můžete zvolit možnost platby:

Platební způsoby v rámci ČR a SK Cena Doba expedice
Platba platební kartou (Stripe) zdarma 1 – 2 prac. dny
Platba převodem na bankovní účet zdarma 1 – 3 prac. dny
Dobírkou 59 Kč 1 – 2 prac. dny

*Za zboží platíte pomocí zabezpečené platební brány vaší platební kartou. Platební bránu provozuje společnost: Stripe Inc.

Při volbě platby bankovním převodem vám budou veškeré detaily pro platbu poslány na vámi uvedenou e-mailovou adresu nebo si je můžete zobrazit na děkovné stránce po dokončení objednávky.

Naše bankovní údaje:

Číslo účtu: 2402299008/2010 (FIO banka a.s.)
Ve formátu IBAN: CZ5820100000002402299008

Variabilní symbol (VS): číslo objednávky (které je vygenerované po dokončení objednávky a dorazí vám emailem)

Objednávka bude zrušena, pokud platba nedorazí do 7 pracovních dní.

Aktuálně je možné platit pouze v Kč.

Pokud si přejete produkt vyměnit, stačí nám vyplnit formulář na který se dostanete přes tlačítko níže. Po vyplnění formuláře se vám v pracovní dny do 48 hodin ozveme a domluvíme výměnu.

Můžete uplatnit výměnu zdarma, kdy od vás necháme odvézt původní produkt a přivezeme produkt nový.

Nárok na výměnu máte 14 dnů od obdržení objednávky. Produkt nesmí nést stopy nošení a používání.

Pro více informací si můžete přečíst Podmínky odstoupení od kupní smlouvy.

VYMĚNIT

Produkt můžete vrátit do 14 dnů od jeho obdržení. Při vrácení postupujte následovně:

  1. Vyplňte formulář pro vrácení a vygenerovaný soubor si prosím vytiskněte a přiložte k zabalenému batohu.
  2. Batoh zašlete na adresu:
    Mail Step a.s. – Zustalo s.r.o. 
    Do Čertous 2760/10
    193 00 Praha 9

Pro více informací si můžete přečíst Podmínky odstoupení od kupní smlouvy.

VRÁTIT

Vše se občas pokazí, pokud se tak stane u našeho produktu, tak stačí vyplnit následující formulář a my se vám do 48 hodin ozveme s možným řešením.

Více informací můžete najít v našem Reklamačním řádu.

REKLAMOVAT